Január 2025:  Úvodné stretnutia s deťmi, predstavenie pomôcok, robota a psa ako súčasti výučby.
Toto zoznámenie umožnilo deťom vytvoriť si dôveru a vzťah k zapojeným prvkom. Zvieratá, rovnako ako robot, slúžili ako „sociálne mosty“, ktoré pomáhali deťom lepšie sa otvoriť a angažovať. Zvieratá v triede môžu pôsobiť ako prirodzené regulačné nástroje – deti v ich prítomnosti vykazujú nižšiu mieru stresu a vyššiu mieru sústredenia.

Február – marec 2025:  Aktivity zamerané na rozvoj emocionálnej inteligencie – rozpoznávanie emócií, empatická komunikácia, terapeutický pes ako podpora bezpečia.
Tieto aktivity boli kľúčové pre tému duševného zdravia. 

Apríl – máj 2025:  Aktivity podporujúce kritické myslenie a digitálnu gramotnosť – práca s robotom, tímová spolupráca, riešenie praktických úloh s využitím zakúpených pomôcok z grantu.

Vyučovanie podporené robotom Buddy viedlo deti k hlbšiemu premýšľaniu nad problémami, etickými dilemami či príbehovými situáciami. Aj keď si deti uvedomovali rozdiel medzi robotom a živým zvieraťom, robot bol vnímaný ako „priateľ“ a pomáhal rozvíjať morálne uvažovanie, digitálne zručnosti a schopnosť riešiť úlohy spoluprácou.

Zvieratá deťom umožňujú zažiť a modelovať vzťah starostlivosti, čím podporujú rozvoj empatie, bezpečného pripútania a emocionálnej regulácie. Deti sa učili identifikovať emócie nielen u seba, ale aj u iných.

Jún 2025: Ukončenie projektu, prezentácia výsledkov, spätná väzba od účastníkov a záverečné vyhodnotenie.
Záverečná fáza poskytla priestor na reflexiu, zdieľanie zážitkov a vyhodnotenie prínosov. Práve spätná väzba detí, rodičov a pedagógov potvrdila dôležitosť prepájania technológií a zvierat v oblasti rozvoja emocionálnych, sociálnych a kognitívnych schopností detí.